خاک پاتون سرمه ی چشامون!!!!!!!!!!!!

صبح بخیرخداجان!

بیالبخنبزنیم،بدون انتظارهیچ پاسخی از دنیا

« به نام او وبه سوی او»

 

خدایا! بحران زده ام،نمی دانم به کجاروکنم! به چپ وراست رومی کنم، به پس

پیش رومی کنم وفقط ظلمت رامی بینم، به درون رومی کنم ستاره ای  می بینم.      توآن ستاره ای، واگرتوبامنی، درون من، کنارمن، هیچ نیرویی دراین دنیانمی تواند شکستم دهد. هیچ وقت تنهایم مگذار.

 

پروردگارا! عاشقم کن تاهرروزاززندگی ام پیشکش عشقی باشد به تو. باداتوهمراه نادیده ی من درتمامی جاده های زندگی کنارم باشی.

 

معبودم! هنگامی که ازتودورم بی قراروبی تابم. درجست وجوی توبارهاوبارها

اسیردام های نفس می شوم. برمن رحمت آرومرانزدیک خودنگهدار.

 

معشوق من! نه درپی ثروت سلیمانم ونه درجست وجوی قدرت پیغمبران، نه چون

زلیخا خواستارلذت دنیایم ونه دنبال آسایش آن دنیا چونان که یوسف می طلبید. من

نیازمند توام فقط تو.

 

 

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من و تو برود؛

واین یعنی زندگی!لبخند

پس دیگه نگو زندگی اجبار است!     

سلام ! خیلی خوش اومدین!



نظرات شما عزیزان:

رضا-هانیه
ساعت22:40---31 تير 1394
سلام خانوم پیر مرادیان .وبلاگ بسیار قشنگی دارید واقعا پر محتواست .ما هم از هفته آیند وبلاگمون به روز میکنیم .موفق باشید یا علی
پاسخ:سلام.خوش اومدین.ممنون.


بی نشان
ساعت9:05---23 ارديبهشت 1393
سلام .
متشکرم از شما . ایرادی ندارد . میتوانید حتی بدون ذکر منبع از مطالب این وبلاگ استفاده کنید . شاد و موفق و پیروز باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1398برچسب:,

] [ 4:18 ] [ بچه های انسان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه